Uttråkad...

Idag blev vi bjudna på lunch hos Malin och Alva. Supergod kycklinggryta! Sofie och Fanny kom också förbi en stund. Sen gick vi och hämtade hennes systerdotter och hennes kompis och så gick vi till en av lekparkerna i Bälinge och lekte lite. Kul att leka nånstans där man inte brukar vara.

Tack så mycket för en mysig dag gumman!!

När vi kom hem bytte jag gardiner i kontoret och satte upp en rak svart gardinkappa istället. Blev jättestor skillnad.
Igår bytte jag accentfärg i sovrummet också. Innan hade jag lite brunt men nu ville jag ha lila istället. Det blev också jättebra!! Om jag får säga det själv! Ha ha! Köpte lite nya blommor in dit också. Det behövdes!

Var in till Blomster landet också och köpte nya blommor till krukorna ute. Också det en succé!!

Just nu sitter jag i soffan och är grymt uttråkad och hungrig. Kalle blev jätte försenad på grund av en krock på vägen hem så vi sa att vi skulle beställa pizza idag. Var länge sen nu. Edvin har redan ätit så han är nöjd.
Ska nog ha upp ett bad till Edvin nu så vi har nåt att göra en stund. :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback