Familjedag

Igår hade vi en riktig familjedag. Det behövdes!!!

Först åkte vi på swecon´s maskinmässa i arlandagrusgrop. Ha ha, det var inte för min skull. Men det var helt okej. Jag körde den största grävmaskinen de hade där. Helt själv!! Jag kan tala om att Kalle var mäktigt stolt över sin tjej!! Han och Edvin körde också en och annan maskin! Dom bjöd på hamburgare, så det blev en liten lunch där för att sen dra vidare till Kista centrum. Det var lite mer för min skull. Men hela familjen behövde verkligen nya kläder och nya kläder blev det. Till ALLA! Hi hi!
Jag har precis rensat bland alla mina kläder och kastat mer än hälften så jag fick verkligen unna mig nåt. Men jag köpte inte så mycket, bara 2 linnen, en topp och ett par leggings. Ska shoppa mer i USA tänkte jag. :)

På kvällen var vi bjudna hem till mamma och pappa på middag för min kusin och hans tjej från Stockholm var där. Det var hur god mat som helst och galet trevligt!!



Edvin i världens bästa pappas knä.




Edvin och mamma gräver lite.




Kalle gick loss på en grushög med en av maskinerna.




Dom här söta grävmaskinerna fanns för barnen att prova.




Edvins nya kläder.




Edvin i sina nya byxor och tröjan han fick här om dagen.


Kommentarer
Postat av: Malena

Åh! Skulle också vilja gräva! :)



Hör av dig om du ska in till stan! Skulle vara kul att ses! :)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback