Nu känns det lite bättre

Idag mår vi lite bättre.
Förmiddagen var inge rolig men på eftermiddagen kände jag att nå får det vara nog med den här sjukstugan. Så jag drog på Edvin hans regnkläder och stövlar och så gick vi ut!

Jag klippte gräset och Edvin gick omkring och skrotade lite för sig själv. Han hjälpte ett tag till att klippa med sin gräsklippare men sen blev det tråkigt så då hjälptes vi åt med min stora. :) Riktigt duktig är han. Men sen blev han så fasligt trött och hostig så då satte han sig och tittade på när mamma jobbade istället.

Sen har jag plockat bort alla vissna blommor som fanns ÖVERALLT i trädgårde. Det var verkligen på tiden. Ikväll tror jag att mamma skulle ha Edvin så vi kunde ta tag i målningen av uterummet. Det kommer bli så himla fint. Vi har fått riktigt mycket gjort den här sommaren. Byggt staket och byggt ett uterum och massa andra småsaker. Skönt att kunna sitta där ute och mysa i höst. Lägger upp bilder när det är klart.

Var ju ett tag sen jag lag upp bilder på Edvin nu så här kommer några:



På Furuvik med mormor och morfar.




Bakar med mormor.




Mina bästa i Tyskland.




Badkille.




Att smörgås kan vara såå gott...!


Kommentarer
Postat av: Erica

Så underbart såt kille, en riktig gobit.Det händer så mycket nu när vi inte ses så ofta!!! Här finns det några som vill komma och mysa i uterummet, och varför inte en mammakväll med en flaska vin kanske :P

2010-09-01 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback