Sötaste sambon!!

Jag fick ett brev hem i brevlådan idag från sjukhuset.

Jag var på undersökning för ett par veckor sedan eftersom jag har fortfarande har gallstens liknande anfall trots att jag har genomgått en vidrig operation där de tog bort hela min gallblåsa.
De ringde mig för en och en halv vecka sedan och sa att jag troligt vis hade stenar kvar och att jag troligtvis kommer få genomgå samma operation igen. PANIK tänkte jag. NEJ NEJ NEJ!! Det går bara inte!!

Idag kom alltså brevet på posten med min "DOM". Det var INTE gallstenar kvar i gallgångarna. Gissa om jag blev lättad!! JAg ringde direkt till KAlle och berättade det och när vi kom hem ikväll kom han in med en överraskning till mig. En låda med Hjärtan för att fira att jag inte behövde nån operation. Så lite men sååå MYCKET!!

TACK älskling, det behövde jag verkligen idag.


Kommentarer
Postat av: Malena

Det var snällt av honom! :)



Men vad är det för fel då???

Låter inte bra alls!



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback