Härlig eftermiddag

Idag åkte vi in till min farmor och farfar på eftermiddagen. Edvin och farmor va på invigningen av deras nya lekplats i deras område medans jag åkte upp till Gränby centrum HELT SJÄLV!! Underbara ensamhet. Jag går in i en liten bubbla.

Det var massa saker jag behövde tills vi åker så nu börjar jag bli lite klar. Bara lite kvar av Edvins saker och mina saker sak också packas. Och väskorna till planet. Ok, det är en hel del kvar. Jag ska tvätta lite till också...

Efter det åt vi middag hos farmor hela familjen och sen vidare och hälsade på Edvins lilla kusin. Hon va såå söt och såå liten!! Mysigt.

Nej, nu får det nog bli sängen för mig. Har några program med Dexter jag ska kika på innan jag somnar.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback