En turbulent dag!

Idag hade vi planerat en liten utflykt till Nickis med söta Sofie och hennes goa ungar men så blev det tyvärr inte. Stackarna blev påkörda på vägen dit! Riktigt läskigt!!! Som tur är mår alla bra!!

Så då ringde jag den sköna bönan Malin!! Så vi mötte upp henne och sötingen Alva på stan! En helt underbar dag blev det tillslut!! Vi tog en lunch med Evve och på panini och där träffade vi på Linnéa också. Riktigt kul när det absolut inte blir som man tänkt sig men ändå helt super mysigt!!
Tack kära ni för idag!

Imorgon är det tänkt att vi ska åka till Thuns men tyvärr mådde Malin inge bra ikväll så vi får se hur det blir. Skulle behöva shoppas MASSA till lillfisen ju! Men det kanske jag får chans till nån annan dag. :)

Vi åker ju till NY snart också och där ska man ju kanske kunna få till en hel del shopping!! Kanke får hålla mig tills dess och spara ihop lite peningar!! För där jäklar i min låda ska det shopppas MASSOR! Efter New York bär det av till Miami så vi kan vila upp oss efter all shopping! ;)

Nu ska jag bädda ner mig och glo på några avsnitt av True Blood!! Helt underbar serie ju!!

Ha det bra!
Puss  o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback