En helt vanlig torsdag...

Idag har varit en väldigt lugn dag.

Har hittills ätit frukos, umgåtts med Edvins farmor som kom förbi en stund i morse, bäddat, målat fingerfärg, tittat lite på film och ätit lunch. Edvin sover nu i vagnen i uterummet och har sovit i 1,5 timme nu. Inte så vanligt nu för tiden. Tror att det beror på att han inte brukar sova i vagnen så mycket längre. Men han sover såå mycket bättre där och det är så skönt för honom att bli riktigt utvilad. När han vaknar ska vi dra iväg och leka lite med Sofie, Amanda och Fanny. Amanda har ju gjort illa sin fot och kan knappt gå så vi får väl försöka roa henne lite. :)

Blev ingen fika med Johan, Carolie och Freja igår så jag drog över till Tessan på en fika istället. Malin och Alva var också där så det blev riktigt mysigt!! Såå skönt att få komma iväg själv en stund ibland.

När jag kom hem slog jag igång en film. "Letters to Juliet", helt ok. Eller det var väl en skönt slappar film som man inte behövde koncentrera sig så mycket för att se. MYCKET romantik, men helt ok.

Nu tror jag lillfisen vaknat.

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback