Vilken overall?!


Ja, jag vet... Jag är typ sist ute i hela världen!! Men jag trodde Edvin skulle kunna ha overallen han hade förra året då det verkade så sist jag provade... Men NEJ! Han har vuxit som ett ogräs och måste ha en ny! Förra året hade vi en från Name It som jag fullkomligt älskade så jag är lite sugen på en sån igen! Men jag vet inte hur vattentät den är... Han har ju inte direkt överanvänt den förra men... Jag tyckte den var bra!!

Jo det kanske får bli så... Eller vad tycker ni? Nån erfarenhet? Tips?

Ja vi får se. Det får bli att dra en sväng in till stan imorgon efter dagis och titta på en ny till honom. Han kanske inte kommer älska att dra runt i affärer men han måste ju vara med och prova, stackaren...

Just nu ligger båda grabbarna här hemma och sover i våra sängar. Edvin var så trött ikväll men villa abspolut inte sova så Kalle gav upp tillslut och lag sig med honom i vår säng. Han sa att han inte skulle somna men så här en timme senare börjar jag tveka... :)

Jag ska nog göra dom sällskap nu, för jag börjar få lite huvudvärk känner jag...

Sov gott



Overallen från Name It


Kommentarer
Postat av: Bella

Då kan jag berätta för dig att Name Its vinteroverall har fått näst bäst i test i år! :) Så kör på den du! :D Att den är superbillig är ju också ett stort plus! :D

Postat av: Lina

YES!! För jag älskar den!! Då får det nog bli den om den finns kvar vill säga... Annars finns den på internet!



Tack!! Kram

2010-10-20 @ 08:10:45
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback