Vilken härlig dag!!

Japp, då var första promenaden för dagen avklarad! Den var helt underbart ljuvlig. Vädret är ju kalas!! Galet skönt! Och tack kära Isabelle för sällskapet. Alltid lika mysigt att träffa dig!! Och Tilde förstås, fast hon sov hela tiden!! ;)

Edvin somnade så skönt i vagnen på vägen hem, så nu håller jag på att laga till lite mat tills han vaknar. Det har blivit lite ändringar i mitt schema för dagen idag. Jag ska träffa Malin och Alva imorgon istället och äta lite lunch tillsammans! Härligare med en heldag ju! Och idag på eftermiddagen kommer min moster och min kusin hit och fikar lite med oss. Men ingen ffika för min del tror jag! För jag ska ju bli smal nu!!!

Och ikväll ska jag till älskade Tessan och färga håret. Det är verkligen dax nu!! Har en utväxt som täcker det mesta av håret känns det som! Nja, kanske inte riktigt men nästan så...

Nej, puss och kram nu!

Bye bye, som Edvin säger nu för tiden! Man är väl internationell ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack själv gumman, jag tycker det är lika kul att träffa er! Har ni tid att ta någon promenad imorgon?KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback