Vaken mitt i natten!!

Va fan är det här?! Klockan är nu 01.15 och jag har inte somnat än! JAG!! Världens tröttmössa sover inte när klockan är mitt i natten! Jag har försökt, försökt och försökt lite till men det är precis helt omöjligt!!

Vad ska jag göra?! Jag får panik! Eftersom Edvin sovit så bra i natt är ju oddsen ganska stora att han inte sover speciellt länge i morgon bitti. Och vem får gå upp med honom då om inte jag!! Åh!! Nej, jag vet att man inte ska förstora upp det och inte ligga och stirra på klockan! Men vad fan ska jag tänka på då?! Grr!!

Nej, nu jäklar! Nu ska jag krypa ner mella mina söta och slå igen ögonlocken och somna!! Annars vet jag itne vad jag gör!

Imorgon väntar promenad med söta Bella, sen kommer Malin och vi skulle nog också promenera för det var något område här i Björkligen Malin var lite sugen på att se och sen på kvällen ska jag färga håret hos Tessan och då skulle det nog också bli någon form av motion i spåret, gå eller springa, I don´t know. Så nu jäklar ska jag bli smal!! Och den här gången hoppas jag att min galet stora motivation som jag har nu håller i sig och inte springer och gömmer sig efter en vecka...

Nej, just det, sängen var det ja...

Good night sweetharts!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

springa?? Jag trodde du var anti jogging Lina?! :D Jag har tappat motivationen helt, du kanske kan smitta av dig lite?? :D

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback