Sista dagen på inskolningen

Ursäkta tjatet om Edvins inskolning, men här kommer sista inlägget om den!

Idag var det ju sista dagen på inskolningen och han skulle vara där 8.30-14.30. Kalle snabbade sig hem idag så han kunde följa med och hämta! Edvin blev såå glad när vi kom båda två!!

Han var lite ledsen imorse när jag lämnade honom och jag grät nästan när jag gick därifrån men sen hade han varit jätte glad hela dagen och lekt och haft jätte roligt!!
Så jäkla skönt att höra att det går så bra och att han har så roligt! Idag åt han mellanmål för första gången och det hade också gått jättebra!
Sovit hade han också i 50 minuter ungefär... HÄRLIGT!!

Jag är så lycklig för allt jag har!! Jag har världens finaste familj. Och att det går så bra för Edvin gör att jag svävar på små moln! ;)

På måndag börjar verkligheten för mig igen! Jag börjar JOBBA!! Helt galet! Har ju för sjutton gubbar inte jobabt på två år. Hur ska det gå?! Bra kan man ju verkligen hoppas!
Första veckan är det lov så de 2 första dagarna är det studiedagar. Kunde ju itne ha valt en bättre vecka att börja jobba på! Sen är det jobba på fritids som gäller torsdag och fredag och på onsdagar ska jag ju vara LEDIG!! Ha ha, härligt ska det bli. Och det ska faktiskt bli spännande att börja jobba igen!!

Nej hej på er!

Nu är det fredagsmys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback