Nu händer det...

Dagen man gått och tänkt på ett bra tag nu är här. Imorgon börjar dagis för min lilla lilla lilla kille... Jag kan knappt titta på honom utan att få tårar i ögonen!
Han känns såå liten där han sitter här bredvid mig i pyjamasen och tittar på snövit... Det svåraste, som kanske är jätte bra, är att han inte förstår... Han vet ju inte att dagis börja imorgon. Att det är slut på att få gå hemma och mysa med mamma och ha mamma nära varje varje varje dag!!

Han vet ju inget annat än att vara hemma med mig. Visst han har varit hos mormor och farmor och så, men inte varje dag. Jag är så otroligt glad över att jag har valt att bara jobba 60% och att jag är ledig en dag i veckan för jag är inte redo för något annat. Och jag vill fortfarande vara en stor del av min sons uppväxt!!!

Älskade unge!!

Men jag vet ju att det är spännande och roligt också. Han kommer trivas så bra. Han älskar andra barn så jag tror verkligen inte att det kommer blli nåt problem. Men tänk om... Klarar jag det?! Om min lilla fina står och gråter "mamma" när jag ska gå... Bryter jag ihop då eller kan jag bita ihop?!
Eller om han aldrig bryr sig om när jag går... Klarar jag det?!

Ja det är många tankar som snurrar i huvet idag... Men man kan inte göra annat än att acceptera läget och se hur det är imorgon!

Idag ska jag gå på inredningsparty och skingra tankarna med lite shopping. :) Kalle och Edvin åker ut till farmor medans och byter däck på bilen. Resten av tiden ska vi bara vara tillsammans!!

Ha en bra dag alla!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback