Mysdag hemma...

Vi har inte gjort så mycket alls idag... Åkte över till min mormor på eftermiddagen och fika det är ungefär det vi gjort... Resten av dagen har gått åt till att plocka lite här hemma, tittat lite på film och jag bara varit...

Ikväll däremot sska vi in till stan. Edvin har fått en akuttid hos Sofie för en klippning! Måste ju vara fin tills han börjar på dagis på måndag...!
Sen ska vi försöka hinna med en handling också... Men vi får väl se hur det går, om Edvin kanske hinner bli för trött efteråt och innan hinner vi nog inte.

Har provat en ny middag idag. Kokade lite makaroner och blandade det med kyckling, bacon och broccoli sen gjorde jag en ostsås som jag hällde över och sen in i ugnen med lite ost ovanpå. Hoppas det blir gott. Jag tycker om att prova lite nytt av det man har i kylskåpet!

Nej, nu ska vi äta!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Bella

Det lät gott! Jag gjorde en pastagratäng i söndags som också var sjukt god med fäskfilé, och sås med soltorkade tomater, grädde, dijonsenap m.m. Kram

Postat av: Erica

Oj va tiden gått fort, är det redan tid för dagis för Edvin! Va spännande, han kommer älska det. Och det kommer gå bra att börja jobba ska du se, man har lite små panik att gå från den härliga mammatiden men man kommer in i det och barnen älskar dagis :P

Saknar er gumman, hoppas vi kan ses snart!! Ni är jätte välkomna när ni vill till vår nya lya på en fika eller så!!! Ser att du börjat träna, det ska jag med nästa vecka =) vart tränar du? Puss kram<3

2010-10-14 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback