Färgning och springtur!

Igår kväll blev det ett besök hos Tessan som hjälpte mig färga min utväxt. Blev lika bra som allti när hon hjälper mig. Sen snackade vi lite skit och när klockan blev strax efter halv tio och jag tänkte åka hem fick jag nåt ryck och föreslog att vi skulle ta en spring i spåret först och sagt och gjort! Det var SJUKT jobbigt men GALET skönt efteråt!! Jag sprang inte riktigt hela, fick gå en liten bit, men jag är ändå väldigt nöjd med min insats och bättre ska jag bli! Länge sen jag var så här taggad!
Tack Tessan för en härlig kväll!

Idag komemr äntligen Malin och ALva på besök!! Var lääänge sen nu! Blir lite lunch och massa mys!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för idag vännen!! Jätte mysigt! Kramar!

2010-10-13 @ 16:14:20
Postat av: Lina

Tack själv gumman!! Hur mysigt som helst!! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback