En jobbig morgon!

Idag var det en ledsen kille jag lämnade på dagis... INGE roligt alls!! Jag bröt ihop i bilen på väg hem... Men man bryter ihop, samlar sig och sen känns det ganska bra igen för man vet ju faktiskt att det går BRA!! Annars skulle dom ju ringa!!
Det värsta var att han bet sig i läppen och försökte bita ihop när jag sa att jag skulle gå, men till slut blev han ledsen ändå och jag hörde hans tårar hela vägen till bilen...

Nej, nu bestämmer jag mig! Det kommer gå bra!!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra när han är på dagis. Jag städade hela huset igår så det är klart. Har lite tvätt jag kan ta tag i och sen finns det ju alltid nåt man kan göra. Kanske ta det lite lugnt i soffan också. :)

Nej, hej på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul där hängde vi oxå... =) Men numera så är det ju första klass som gäller! =)

2010-10-27 @ 21:15:35
Postat av: Elin

Va jag som skrev... =)

2010-10-27 @ 21:16:14
Postat av: Lina

Va roligt!! Det verkar ju superbra där. Vi trivs jätte bra!!



Spännande med första klass!! Då är man ju stooor!! :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback