Det här med jetlag...

Eftersom vi flög hem på fredagkvällen klockan 20.00 ungefär från New York så sov Edvin större delen av flygningen som tog ca 8 timmar. När vi kom till sverige var klockan ungefär 10.00 så Edvin sov middag som han brukar vi 13.00 och sov ungefär en timme och vaknade sen av sig själv och sen när kvällen kom var han jätte trött och somnade runt 20.00 och sov som en prins hela natten. Döm om min förvåning när hela familjen vaknar av telefonen 12.00!! Helt galet men såå skönt eftersom jag inte hade sovit alls på planet och inte när vi kom hem heller.
Sen somnade han så gott vid 20.30 på kvällen utan att ha sovit middag såklart! Och jag tänkte att det här var ju ingen match! Ingen jetlag för oss heller! Men så kom kvällen och 22.30 vaknade min lilla gos och kom över till oss men ville inte somna om heller... Nej då. Vi somnade om 01.40! Åh så trött jag var när jag vaknade klockan 10.00 imorse!! Och fick då väcka den lille som var så fasligt trött! Men vi måste försöka komma in i rutiner. Vi får väl se om han kommer behöva sova middag idag eller om vi ska försöka sova inatt istället!

Idag blir en lugn dag...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback