Dagis

Edvins dagis är bäst!!!

Det är såå fina lokaler, personal, leksaker, ja allt!! Jag är verkligen supernöjd!!
Igår och idag var vi där i 1 timme. Igår var det bara jag, Edvin och hans inskolningsfröken inne. Hon visade oss runt i lokalerna och hon hade dukat fram fika till oss. Edvin var inte så intresserad av fika utan ville leka istället och det fick han såklart!!

Jag fick lite papper att fylla i medans inskolningsfröken gick och lekte med Edvin. Det gick jätte bra och hon förstår så mycket av vad han säger, och det har jag varit lite orolig för innan.
Sen var jag med och lekte en stund innan det var dags för oss att gå hem.

Idag var det några barn med inne och lekte med Edvin och jag gick till och med ifrån i 40 minuter. Och det hade också gått jätte bra. Han hade frågat efter mig nån gång men absolut inte blivit ledsen.

Imorgon ska vi vara där 1,5 timme och jag ska gå ifrån mycket mer. Spännande!!

Efter att vi åkt därifrån igår var det så mycket spänningar som släppte så jag grät i nån timme. :)
Men det är så mycket känslor på en gång. Jag tycker det är jobbigt att lämna honom, jag vill inte att han ska vara ledsen men samtidigt är det jobbigt att det går så bra! Låter kanske konstigt men...

Nej, idag ska vi mysa! Farmor kommer hit och är med Edvin en stund medans jag ska till tandläkaren, det är inte så mycket mys. Jag HATAR tandläkaren! Verkligen!! Men jag måste gå. Dom ska antagligen ta bort tandsten så jag tar med mig min mp3 så jag kan fokusera på nåt annat!!

Hoppas ni andra får en bra dag också!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback