Ännu en härlig dag

Edvins farmor kom förbi på en liten kaffe på förmiddagen. Jättemysigt!

Sen vi haft Malin och Alva här på lunch. Jätte mysigt som vanligt och paniken infann sig! Jag börjar jobba snart! Och då är det slut på det här livet. Jag vill inte!!
Men det kommer bli bra, det vet jag... Men just nu känns det bara tungt. Fast roligt och spännande också... Ja ni hör ju! Galet förvirrad och kluven!

Ikväll har vi först ätit hos Kalles föräldrar och sen dror jag iväg på Yoga för första gången. Jätte skönt!! Jag har aldrig upplevt sån total avslappning tidigare! Men det var ändå inte nåt för mig. Om jag ska ta tid från min familj nu när jag ska börja jobba vill jag att det ska vara mer fysisk träning då min högsta prio just nu är att gå ner i vikt! Så jag ska prova boxing eller step nästa vecka och se om det är mer för mig...

Nu: SOVA!!

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback