Söndags pyssel

Riktigt mysig kväll igår. Vi firade Tessan som fyllde år i veckan. Hon bjöd på galet god mat och efterrätt sen spelade vi melodifestivalen, ett spel som Sofie hade med sig. MYS!
Kom hem klockan TVÅ inatt! Det var inte igår! Och helt nykter var jag också, vilket var tur eftersom jag inte riktigt kunde sova ut när jag äntligen fick sovmorgon... Typiskt mig. Men jag var så sugen på att mysa med Edvin när jag inte var med honom igårkväll...

Idag blir det bara till att vara hemma och pyssla. Jag har bytt gardiner i köket och sovrummet och tvättat lite fönster ock så... Pyssel. Skönt att få lite saker gjorda. Edvin och hans pappa har varit ute på långpromenad och nu sover lillfisen i vagnen ute, så då fick jag pyssla ifred också. I LIKE!

Nu har Kalle gjort lite korvstroganof som vi ska äta till lunch. GOTT!

Ha en bra söndag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

Vicken kille!!

2010-01-17 @ 14:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback