Nedbruten och återsamlad!

Jaha, då har vi varit på BVC och det gick bra. Han hade gått upp hela 45 g. Haha! Men han är ju verkligen duktig min unge... Fast han har tänder på G, feber p.g.a. tänderna och lite halv dålig så säger han inte ett enda pip när man klär av honom och sätter honom på vågen eller när man lägger honom och mäter honom ich inte ens när sköterskan skulle titta i hans öron om det blivit bättre sa han ett pip. Så himla skön att ha och göra med. Man blir stolt när folk tycker att han är så duktig!! Och det tyckte verkligen sköterskan idag.

Fast det gick så bra bröt jag ihop en smula när jag kom hem. Men det var nog bara för att jag var så spänd inför vägningen och att hans ständiga matvägran. Han hade ju inte ätit NÅGONTING innan vi åkte till BVC vid halv elva tiden... Men det var bara att samla ihop sig och gå vidare. Ha ha, man är ju lite larvig. Tror till stor del kan det haft och göra med att jag pratade med mamma i telefon också och då får man bryta ihop en smula!

Eftermiddagen blev toppen med mina mammor och barn här på besök! Vi fikade och lekte en massa. Riktigt mysigt. Barnen hade blivit såå stora fast vi sågs innan jul...

Nu sitter jag och kollar på familjen annorlunda. Riktigt imponerad av dessa familjer. Att dom orkar. Jag blir trött av att ha ett barn! Hur ska det gå om man får fler... Det ordnar sig nog. Man anpassar nog sig!

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Malena

Va kul att det gick bra på bvc!!

Bättre bryt ihop än bit ihop :) Annars orkar man inte. Hoppas att allt känns bättre snart och att tänderna lugnar ner sig.



Ha en bra dag!



Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback