Närakuten...IGEN

Vi fick åka in med Edvin till närakuten idag igen. Han blir inte bättre så vi kände att vi ville att någon skulle kika lite på honom, så det inte är något allvarligt! Men det var det som tur var inte.  Men vi fick Molipect mot hans hemska hosta! Han har fått det men han hostar ändå förfärligt mycket. Stackarn!!

Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag...

Ikväll ska mamma vara barnvakt för vi ska på VIP-kväll på RA MOTOR. Vi kommer få se hur våran bil kommer se ut.  Vi har inte riktigt sett det än eftersom dom har gjort en "facelift" på CR-V:n och dom modellerna har inte kommit till sverige än, men ikväll hoppas vi på att få se den... Och köra!!

Imorgon ska jag och Edvin åka och umgås med Malin och Elton. Känns nästan lite sorgligt att åka dit imorgon för det känns som sista gången... För Malin börjar jobba på måndag. Kan inte förstå att det redan är dags! Men vi har haft en alldeles underbar mammaledighet ihop och vem vet... Det kanske kommer en tid då vi är hemma tillsammans igen...;)

Nu ska jag försöka få nåt gjort medans Edvin ligger och sover...

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malena

Åh va kul med VIP kväll! Antar att Janne och martin ska med också? Hälsa i så fall! Å till Kalle med såklart! Skickade en länk till Janne på deras mail. Undrar om han har läst tittat på länken! Du kan väl fråga i så fall! Den var kul!! :) Fniss!



De där handtagen fanns ju redan innan jag blev gravid. Även om jag varit "smal" så märks det ju att man blir äldre och... slappare.... Suck! Men när jag blev gravid så blev det inte bättre heller :) Har legat i med träningen sedan 1 Januari och jag känner stooor skillnad. Men inte där då... Så jag tänkte att de kanske späns ut ju mer magen växer :) Jag tror jag satsar på det :) Spänna ut dom alltså.



Är det närakuten vi samariterhemmet ni varit på? Tycker att det är bra att man kan få tid där så lätt. Man har ju ingen vidare lust att åka till akuten så fort man inte har tid.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback