Matvraket!!

Maten blev en succé!! Till och med Lillfisen åt! Och tro mig det hör inte till vanligheten! Han åt TVÅ portioner. Och blödig som man är blev jag helt rörd när jag tittade på honom när han åt.
Han var så söt, för det syntes verkligen att han tyckte det var gott! Det gör mig glad!!

Det som gör mig mindre glad är att det tog 1,5 timme att lägga honom idag. Hoppas han är riktigt trött nu och sover som en stock i natt, för det ska jag göra!!

Imorgon blir det öppna förskolan med Erica och Elvira och eventuellt Kattis och Loke. Sen blir det fika hemma hos Erica. Riktigt mysigt!

Nu ska jag titta på "Köping".

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Nej men attans! Missade köping igår igen!! Du måste påminna mig nästa söndag! Snälla!



Då blir det till att laga fläskfilé varje dag då så han får i sig lite mat :)



Hoppas att ni får en kanonersdag idag!



Kram M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback