Matvraket fortsätter!

Hör och häpna! Fisen har ätit idag med! Jag vågar knappt tro att det är sant! Han är världens största mathatare i vanliga fall men inte de två senaste dagarna.

Vi har ju till och med gått hos dietist för att han inte äter som han ska och därför inte heller går upp som han ska. Men nu verkar det ha vänt. Peppar peppar!!
Nej, jag vågar inte hoppas på för mycket men han har ätit hyffsat hela dagen och ikväll åt vi hos mamma och blev serverade kyckling och ris och sås och han slukade maten! Helt otroligt. Det är så skönt att kunna pusta ut och bara njuta av att han äter! Slippa sitta och trixa och lura i honom maten.

Natten har dock varot vidrig igen... Men jag hoppas att det också kommer bli bättre snart. Annars vet jag inte vad vi ska göra...

Dagen har iallafall varit jättebra. Den böjade med ett besök på öppna förskolan och efter det drog vi vidare hem till Erica och Elvira. Barnen slocknade ungefär 2 timmar i vagnarna så vi fick verkligen pusta ut en stund! Mycket trevligt!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback