Matstrejk!

Vi håller på att bli lite galna här hemma. Vi har nämligen en liten fis som inte tycker om att äta mat! Eller han tycker om det om det är på rätt tid, plats och på hans villkor. Han vill gärna äta själv och tröttnar fort på en och samma smak så han vill ha variation. Så han äter lite av mycket varje måltid.

Ham har också börjat dippa lite på viktkurvan så vi har fått gå till dietist med honom. Känns lite hysteriskt men hon sa att det inte var någon fara med honom, men det känns ändå lite jobbigt.

Imorgon ska jag till BVC och väga honom och se hur han ligger till, ska bli spännande.

Idag ahr han nästan inte ätit någonting men det tror jag mest beror på att han har typ 4 tänder på väg och en som spruckit igenom idag eller igår. Han har ju bara en tand än så länge så dessaq tänder är mycket välkomna så han kan börja tugga sin mat lite bättre!

Nu ska vi spela lite wii och sen titta på en annan del av köping, sen blir det sängen för min del eftersom det blev så sent igår.

Kram

Kommentarer
Postat av: Malena

Vaa!! Har en annan del av köping börjat igen! Det ahr jag missat. Det är ju så bra!

Jobbigt med lillfisen. Man vet ju själv hur det är när man har ont i munnen för någon tand. Inte kul!



Såklart att du får klicka hem ballerinorna!! :) Hoppas att dom är bra. Tyckte att de var så söta!



Natti natti!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback