Lillfisen hemma igen!

Nu är han hemma igen!! Åh, va härligt det är. Men det var otroligt skönt att få sova också!!

Det är verkligen helt otroligt att ha barn. Det går inte att beskriva känslan! Bara när jag skulle hämta honom imorse. Full av längtan och förväntan åkte jag iväg och jag halvsprang in till mamma! Ha ha! Och hans lilla leende när han fick syn på mig är oslagbart!!

Idag har han varit på ett  helt underbart humör! Skrattat och skojat hela tiden... Så härligt!

Jag har sjungit en sång för honom några gånger på sistone där man sjunger "klappa lilla magen..." bland annat och jag har inte lagt så stor vikt vid att man kan klappa på magen när man sjunger det, men idag när jag sjöng den för honom började han klappa på sin egen mage och har gjort det varje gång jag sjunger sen dess... Helt galet vad dom snappar upp saker. Man kanske ska börja tänka lite mer på vad man säger och gör...

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket och mysa med den lille lite innan jag somnar...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Malena

Ha ha! Ja det gäller att tänka på vad man säger nu va?

Han verkar må bättre också!



Hur gick det på VIP kvällen? Åkte du dit? KUnde ni provköra?



KRam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback