Hello...

För att överleva den här dagen var vi tvungna att ta oss ut, så vi åkte till svärmor och spenderade hela dagen där. Mycket skönare än att sitta hemma hela dagen ensamma... Efter det var jag och Edvin över till Tessan och överlämnade en liten bukett blommor för hon FYLLER ÅR IDAG!!

Grattis tjejen!!

Imorgon kommer kära kusin.vitamin hit och ska vara med oss HELA DAGEN! MYS!! Hon ska agera stand-in för Kalle på kvällen för han ska hjälpa min lillebror och Cathrin att flytta in i deras nya lägenhet! Galet spännande, jag måste åka in nån dag snart och se hur dom har det!

Nu är det snart dags för min lilla kille att sova sen ska jag bara dega i soffan hela kvällen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så jätte mycket för blommorna! De va kul att ni kom förbi ni är så söta!!! Kram

2010-01-13 @ 23:19:32
Postat av: Julia

Var jag en okej stand-in?? ;-)

2010-01-15 @ 16:10:02
Postat av: Lina

Den bästa. ;)

Postat av: Julia

Tack, det var snällt!! ;)

2010-01-16 @ 14:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback