Heldag hos svärföräldrarna

Övningskörning stod på schemat idag! Kalles lillasyster ska ta körkort och jag ska tydligen hjälpa henne. Vi har varit duktiga och gått handledarutbildning och allt så nu när vi fått alla intyg är det bara att tuta och köra! Hon var jätteduktig.

Vi spenderade hela dagen ute hos svärföräldrarna och det blev både lunch och middag där. Skönt ändå...

Edvin är inte helt ok! Snoret har runnit på honom hela dagen och nu på kvällen bröt han bara ihop i en liten sjuklinghög på golvet. Stackars!! Jag tycker ju så synd om honom!! Men en positiv grej med att han är lite hängig är att han är såå kramig. Mamma like! Han har ju aldrig tid att kramas annars. Men nu pussas vi och kramas hela dagarna. Visst ser han lite hängig ut?



Jag fick superfina handdukar av svärmor helt appropå ingenting! Alltid trevligt! Fick 3 beiga och 2 prickiga. Älskade färgerna på de prickiga, riktigt våriga! Jag ska ha dom på våran lilla toalett som verkligen behöver piffas till! Så här ser dom ut:


Kommentarer
Postat av: Malena

Längtar ut till Risby när du pratar om dina svärföräldrar! De är för härliga En stor, galen och helt underbar familj!



Kul att det går bra för Karin!



Magbilder? Njaaaa...

När man står framför spegeln så tänker man: Ja, men en magbild kan man väl kanske våga lägga ut. Så tar jag några kort. Men... när jag tittar på korten så känner jag bara: NO WAY att jag visar de korten! Allt ser så blä ut då. Men vi får se. Kanske jag gör det... så småningom. :)



Kram!!

Postat av: Malena

ja, ja... Du får som du vill... Magplask på bloggen är rapporterad. Går in i vecka 20 på Söndag.



En fråga:

När magen växer, blir "kärlekshandtagen" där bak fastare för att magen spänner ut dom eller blir de större??:) Jag bara undrar. Hoppas på det första!:)



Kram!!

2010-01-21 @ 10:24:47
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback