Fredag

Nu har vi kommit hem från Malin och ELton. Lika mysigt som vanligt!! Vi fikade mlite sen gick vi och hämtade Elton på dagis och sen blev det LEK när vi kom hem!

Pratade med en av mina chefer idag... Hon ville veta lite hur jag tänkt med min mammaledighet. När jag kommer tillbaka och så... Tror att jag kommer börja jobbe i börjanm av November, men inte heltid. Vet inte hur mycket, men jag tror att jag vill vara ledig kanske 2 dagar i veckan. Åh, det är så svårt och bestämma men det kändes skönt att prata med henne och hon tyckte att det jag ville var bra. Det kändes helt ok att börja jobba igen efter att jag pratat med henne! Har haft lite panik över det tidigare.

Edvin verkar må mycket bättre idag. Jäkligt skönt! Det behövdes!! Hoppas han får vara frisk nu ett tag!

Nu ska vi åka till mamma och äta lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback