En myspys dag!!

Idag har varit en grymt bra dag! Kära kusin har varit hos oss hela dagen! Mycket mysigt! Hon har precis åkt hem, så det blev verkligen en heldag! Me like!

Nu börjar man verkligen märka att penicilinet börjar ta på lillkillen. Han mår mycket bättre nu, så nu ska det bli riktigt skönt att börja kunna göra saker igen. Funkar inte riktigt för mig att sitta inne hela dagarna och försöka roa en 1-åring. Oj, jösses... Jag slogs just av att jag inte har en bebis längre, utan en 1-åring. Va stort det låter.
Och det är ju verkligen stort också. HAN är stor... Han fyller ju år snart. Hans första födelsedag... Helt overkligt! Men otroligt härligt. Jag älskar att han växer och blir större! Det blir roligare och roligare för varje dag som går. Jag njuter!

Nu kom min stora kille hem. Härligt!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback