Dagen blev räddad.

Vi skulle egentligen inte ha gjort någonting speciellt idag, vilket innebär typ en hel dag inne med inte så mycket att göra och det brukar kunna bli ganska långtråkigt även fast man försöker hitta på saker för att göra det roligare. Istället sms:ade jag Sofie och hörde med henne hur deras dag såg ut och det var ungefär samma så vi åkte dit och lekte med dom en stund. Mycket trevligt! Så det blev en bra dag iallafall!


Ikväll ska vi göra egen pizza, lite fredagsmys fast det bara är tisdag. Behövde nåt uppiggande!

Nu sover lillfisen i vagnen så jag ska nog passa på att vila mig lite. Har inte sovit så fasligt mycket inatt eftersom han inte sovit så fasligt mycket inatt, så det kan jag behöva.





Slänger in ett foto från när jag och edvin var och fotade oss innan jul. Detta kort blev en mycket uppskattad julklapp till våra släktingar!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Moster-Julia

Det måste nästan vara olagligt att vara så där galet underbart söt!!

2010-01-19 @ 18:13:07
Postat av: Malin

Vilket jätte fint kort! Han är ju så söt!! Kram till er

2010-01-19 @ 19:43:16
Postat av: Malena

Men! Vilken söting!! HAn ser ut att anstränga sig för att se så vuxen och duktig ut!

Jättefin stol han fick sitta i!!



Hoppas du fick sova mer inatt!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback