Tråkigaste dagen på lääänge!!

Det har hittills varit en låååång dag. Vi skulle tydligen gå upp redan 06.38 tyckte lillfisen. Övningskörningen blev inställd och det var allt vi hade planerat för dagen så då kändes allting fasligt tungt!!

Men vid 12-tiden, efter lunchen, fick vi nog och klädde på oss och gick ut på en promenad. Vi blev borta en timme så nu känns det lite bättre och Edvin sover i vagnen. Hoppas han sover ett tag, det behöver vi båda två. Man går ju liksom varandra på nerverna när man inte har någonting att göra. Man klarar bara av att läsa hans traktor böcker ett visst antal gånger... ;) Och det är tydligen det enda han vill göra just nu. Nej förresten, ringa pappa är han också väldigt förtjust i, men pappa är inte riktigt lika förtjust över att vi ringer hela tiden!!
Ha ha, Edvin hämtar min telefon och säger: pappa, pappa... Och jag försöker avleda honom med att visa bilder på pappa i telefonen och visa ett videoklipp på en grävmaskin men när jag inte ringer pappa bryter han ihop i en liten hög på golvet och då smälter ju mitt hjärta...

Nej, nu ska jag få lite gjort medans han sover!

Hoppas ni andra har en lite mer händelserik dag!!


Kommentarer
Postat av: Malena

Ha ha! Vad sött att han bryter ihop på golvet när han inte får ringa! ja, hur ska man motstå? :)



Kan det passa med lunch på Fredag nästa vecka?



Nu har vi äntligen köpt större bil!! Begagnad men väldigt fin ändå. Blev ingen Audi Q7 som jag egentligen vill ha, men Audi Allroad är också bra. Hämtar den imorgon. Längtar!!



Vad har du haft/har för vagn till Edvin?



Måste börja ta tag i det där nu...



Kram!

Postat av: Malena

Då säger vi fredag då :)Kul!



Vi har liksom inte riktigt börjat titta ännu... Har bara läst lite om vad som ska vara bar och inte... Vill ju inte ha en klumpig och tung vagn då vi behöver köra ner den i källaren varje gång. Men jag vill inte att den ska vara för liten och ostadig heller... Vill kunna köra den över stock och sten om du förstår vad jag menar. Brio sing ser jättefin ut! Men hur är den tex nu när det är svårframkomligt i ojämn snö? Har hört att de blir ostadiga och skakiga när de har svängbara framhjul. Vad tycker du om det?



Jaaa, Q7:an är jättedyr!! Fick höra på Audi att de stora däcken inte är så bra nu när det varit mycket snö. En ny Allroad med extrautrustning är inte heller billig... Så jag är glad att vi hittade en sån fin begagnad. Saknar dock navigator och elinställda framstolar. Annars har den allt. Till och med dvd skärmar bak med playstation. Vem nu som ska utnyttja det.... Men det låter ju lite pimpat och coolt! :) Haha!



Kram!

2010-02-25 @ 11:47:31
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback