Rond ett... not so good...

Jaha, då har vi inlätt rond två av denna sova-i-egen-säng-match! Han somnade igår efter inte alls lång tid men vaknade 3 gånger innan 22.30 då han fick komma till vår säng. Ha ha, det var jag som gav mig...

Ikväll tog det ca 1 timme att lägga honom, vi bytta av varandra. Klockan är nu 21.30 och han har inte vaknat hittills. Just nu känns det helt OK, med å andra sidan är det ju inte natt nu heller. Jag blir alltid sjukt svag på natten. Ger med mig hur lätt som helst. Kanske borde jobba på det...
Jag känner mig lite mer peppad nu att han ska sova i sin säng, iallafall somna där...

Jag återkommer med en uppdatering imorgon...;)

GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men det är väl toppen om han kan somna i sin egen själv och komma över sen! Då får du ju lite både och :) Så har vi alltid gjort med Liam, skönt faktiskt när dom kan somna i sin egen säng och sen komma över och mysa. Numera VILL inte Liam komma över till våran säng, aldrig. Alltid vi som ska komma över till hans säng, så passa på och njut när han vill ligga hos er, det är ju inte hela världen, huvudsaken det känns bra för er. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback