Nu gråter jag igen...

Jaha, då sitter man här och gråter igen... Varför då, undrar ni... Jo, jag har nämligen bestämt att lillfisen ska börja sova i sin egen säng igen.
Vi har ju haft honom mellan oss nu ett längre tag på grund av mycket struliga nätter men det har ordnat upp sig nu så då ska vi väl göra ett nytt försök... Vi har tagit bort ena sidan på spjälsängen och satt dit en stödbräda istället, så han kan komma i och ur sängen själv och så att vi lättare kan hålla om honom när han ska sova. Och missförstå mig rätt jag tycker innerst inne att det är bra (tror jag). Men just nu, när det verklgien händer och Kalle ligger och läser för honom i hans säng HAR JAG ÄNDRAT MIG!!

Jag älskar ju att krypa ner bredvid honom på kvällen och ligga och titta på honom en stund innan man släcker lampan och somnar!! Åh, va jobbigt det här är. han blir så stor så fort och jag hinner inte med!! Nu går han omkring hur mycket som helst och förstår så mycket när man pratar med honom och har börjat prata så smått... Vad hände där?! För mig är han ju fortfarnade min lilla bebis!

Nej, nu får jag skärpa mig, torka tårarna och gå vidare! Det här kommer bli såå bra!

Hoppas ni andra har en mysig fredagskväll!!

Kram på re!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh jag förstår dig till fullo. Det går SÅ fort, och ännu fortare med andra barnet. Man försöker njuta hela tiden men det är så svårt att bara stanna upp i vardagen! KRAMAR

Postat av: Diana

Usch ja så fort det går..

Jack är ju knappt heller nån bebis längre..

Det är läskit hur fort det går.

Känns jobbigt när man tänker på det.

Det gäller verkligen & njuta varje dag, men som Bella säger det är svårt att stanna upp.

Åh Vilka underbara barn vi har!

Lyckligt lottade*

2010-02-20 @ 09:49:37
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Malena

Jobbigt... Det verkar som att det går fortare äb

n vad man vill när man skaffar barn... Hur gammal var han när han lärde sig gå?



Såg stolarna på mio. Tycker kanske ändå att de gula (som ser mer lime ut) är finare än de gröna. De ser verkligen inte helt gula ut.



Jag ska kolla över i almenackan hur det ser ut. Kan det passa någon eftermiddag nästa vecka eller ska vi ta lunch? Jag kan köpa med mig något om du vill?



Kram!

2010-02-22 @ 10:52:12
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback