Fullt upp idag igen!

Idag  har jag varit riktigt driftig. Vet inte vad som har hänt med mig.

Vi vaknade 7.30 och klädde på oss och åkte ut till Kalles familj. Det var nämligen dax för övningskörning med hans lillasyster igen. Det gick riktigt bra! Hon blir duktigare och duktigare, trots att vi bara kört 3 gånger. Idag åkte vi hela vägen till Tierp. Var ute och körde i ungefär 2,5 timmar.

Vi käkade lite lunch innan vi åkte och sen fikade vi när vi kom hem. Sen var det dax för oss att åka hem och äta lite middag. Efter att vi röjt undan middagen och sanerat huset efter att Edvin ätit färdigt så ställde jag till med lite bak här hemma inför lillfisens födelsedag. Jag bakade chokladkakor. Och eftersom jag råkade blanda i 2 ägg istället för 1 var det bara för mig att göra dubbelsats, alltså 120 kakor. Men det gjorde inget. Kakor är ju gott!!

Nu tar jag det lugnt i soffan en stund. Imorgon ska vi på babysim hela familjen och sen ska jag till BVC med fisen för det är dax för hans 1-års kontroll. LÄSKIGT! Nej det är nog ingen fara, men det är nog sprutor på G... Inge kul ,men nödvändigt...

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback