Febrigt

Natten har verkligen inte varit nån höjdare... Stackarn hade feber efter sprutan och vaknade vid tiotiden och ville sova hos oss. Då somnade han direkt men vid elva vaknade jag av att han skrek rakt ut. Han mådde sååå dåligt och var kokhet! Men efter lite alvedon somnade han om men han har inte sovit bra...

Idag har vi varit på besök på en förskola där Edvin kanske ska börja. Kändes lite skrämmande men det var helt ok.
Efter det följde Erica och Elvira med oss hem på lite lunch. Isabelle och Tilde kom också och åt med oss. Riktigt mysigt! Erica och Elvira stannade hela dagen så vi har haft en jättebra dag.

IMorgon ska jag övningsköra med Kalles lillasyster sen tror jag att Johan och Caroline kommer hit och firar Edvin på kvällen. Galet kul. Känns somd et var en evighet sen vi träffades sist.

Nu ska jag lägga mig under en filt i soffan och bara ta det lugnt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback