...

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen... Blir så ibland för mig!

Igår var vi på öppna förskolan igen. Mycket trevligt. Och Edvin älskar verkligen att vara där. Finns en rutsch kana som han avgudar. Så fort vi komemr dit drar han iväg till den.
Efter det följde Erika och Elvira med oss hem och fikade lite. Barnen sover så gott i sin a vagnar när vi kommer därifrån så då får vi verkligen tid att sitta och prata ifred för en gångs skull! MYS!

På kvällen tog hela familjen en promenad till affären.  Jag skulle baka lite till Edvins födelsedag och kom på att jag inte hade nåt smör så då gick vi och handlade lite. Edvin var så trött också eftersom han bara sovit en gång på dagen så han var lite svårroad men i vagnen trivs han så det var bara mysigt!

Idag har jag gjort något som jag trodde var precis omöjligt. Storstädat hela huset ensam hemma med Edvin! Det var inte omöjligt. Jobbigt kanske, men inte omöjligt. Man får bara ta små pauser ibland.
Han tycker så mycket om dammsugaren, så han roas av den medans jag skenar omkring och fixar och donar!

Nu ska jag passa på att torka golven och laga lite lunch innan han vaknar.

Kram kram



Kommentarer
Postat av: Malena

Ingett är omöjligt! :)



När fyller han?



Krmar från Karibien!

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Låter som en mysig dag :D

2010-02-03 @ 17:32:58
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback