Ensam

Japp, ni läste rätt. Jag är ensam idag. Kalle tog med sig Edvin ut till farmor imorse och kvar sitter jag. Hur underbart är inte det? Jag fattar inte att jag tvekade först, vilket jag alltid gör när han ska vara ifrån mig.

Men jag blir inte ensam hela dagen, Min gamla jobbarkompis, underbara Erika kopmemr hit och gör mig sällskap. Skönt, och ovant, att bara kunna sitta ner och prata och mysa, och inte tänka på vad Edvin gör eller att han ska ha mat, eller måste sova. SKÖNT! Iallafall för en dag... Kommer väl längta ihjäl mig innan han kommit hem om jag känner mig själv rätt.

Nej, nu ska jag njuta av en film och brasan som brinner... Ha ha, lyxliv.

Hoppas ni får en minst lika bra dag!!

Förresten, vad ska ni göra idag?! Tell me, I want to know!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad mysigt! :) Visst är det härligt att uppskatta stunderna av egentid. Idag fixar vi o trixar vi inför dopet, önskar att det var avklarat nu! :) Kram

Postat av: Malena

Hämta bilen!! Wuhuuuu!!!

2010-02-26 @ 17:05:01
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Jag kände på edgen. Den var tung... Funderar på en emmaljunga City cross eller en kronan...



Hoppas att ni haft en skön helg!



Kram!

2010-03-01 @ 11:02:23
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Bilen känns kanon!! Vi är jättenöjda!

Vå subaru var väldigt rolig att köra aftersom den var sportig men ändå väldigt stabil. Vi trodde att vi fick tänka om med den nya bilen men den är precis lika rolig plus att den är ännu stadigare och har fler detaljer.



Den är ju dock rätt lång... Har alltid tyckt att parkeringshjälp verkar överdrivet men nu när vi har en så måste jag säg att det är jättebra! Annars vet jag inte hur jag hade tagit mig in och ut från trånga parkeringar :)Så med parkeringshjälp så spelar det ingen roll att den känns lång :)



Vi är som sagt jättenöjda! Den liksom bara plöjer sig fram när andra bilar smyger sig fram i vintervädret.



Kronan har bara en modell men den är väldigt bra!! Kvalitet och funktion men ändå smidig.



Tycket att det evrkade smart att köpa city crossen och en emmaljunga bilbarnstol som man kunde koppla på vagnen. Men efter att ha läst råd & röns senaste tester på bilbarnstolen så tror jag att jag hoppar över den... Inte bra.. Har tittat på en britax bilbarnstol som fått väldigt bra i test!



Visst var det på branens hus du blev illa behandlad va? Vi gick in en sväng där och tittade på barnvagn men de var inte intresserade att sälja någon så vi gick. Samma på Leklust. Noll intresse...

På babyland var de supertrevliga!! men de hade inte så stort utbud på vagnar. Dock återvänder vi dit när vi ska handla något nästa gång. Där verkar de tycka om att det kommer in kunder och spenderar tusentals kronor.



Kramen!

2010-03-02 @ 09:25:59
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback