En lååång dag

Jag fullkomligt älskar böcker!! Och inte vanliga, vuxen böcker... Nej, barnböcker! Det finns hur mycket fina barnböcker som helst! Och alla dessa bokreor som pågår nu får mig att bli helt galen. Jag vill ha allihopa!!

Det finns roliga, fina, spännande, vackra... Ja dom finns i alla möjliga färger och former! Jag kan gå och titta på barnböcker hur länge som helst!
Edvin har fått jättemånga böcker i födelsedagspresent och jag älskar det!

Kalle lägger ju Edvin de flesta kvällarna och han har nu börjat läsa lite för honom innan han somanr och båda tycker det är supermysigt! Dom e för söta!

Idag har vi varit i stan med Erica och Elvira. Vi var på ikea, lindex, stadium och kappahl. Alltid lika mysigt att umgås med dessa tjejer!! Helt underbara! Jag var helt slut när vi kom hem. Edvin hade inte sovit någonting och var JÄTTELEDSEN på vägen hem och även efter det när jag gick på en promenad med vagnen för att få honom att sova.

Det blev lite inköp... Lite kläder, strumpor och pyjamaser till Edvin, en tröja till mig och lite smågrejer till hemmet.

Nu är jag sååå trött. Ska nog hoppa i säng snart.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag älskar också barnböcker! Åh vad många bra böcker det finns.

Kram

Postat av: Malena

Jaa! Jag älskar också barnböcker!! Men även andra böcker.. Å böcker är ju inte så dyra nu för tiden heller. Vi klickar hem böcker från nätet var och varannan vecka. men det är mysigast att skrota omkring bland boktravar och bläddra och känna.



Jaså var stolarna gula :) De såg lime ut på bilden. Men då finns de i lime i alla fall. Bra det! :)



Kram!

2010-02-19 @ 11:33:29
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Hmmm. Barnrummet är på G men det tar lite tid... Vi river ut ett gammalt kök i lägenheten som ska bli barnrum. Det är ganska litet men kommer duga utmärkt. Blir en del speciallösningar eftersom det går lite rör och så i köket.



Trägolvet är upprivet och ligger i en stor hög. Om ett par veckor ska vi lägga in ett nytt trägolv. Kakel sitter fortfarande på vägganra som jag ska riva bort. Sen blir det spackling och tapetsering. Längtar tills det blir klart!!



Jag har ju aldrig varit hemma hos er! Får jag bjuda över mig själv på fika någon dag så jag får se hur ni bor?



Kram!!

2010-02-19 @ 12:20:51
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback