BVC och tandläkarbesök!

Natt tre gick väl sådär... Han somnade kanon men vaknade flera gånger under kvällen för att sen få komma in till oss klockan tio när vi gick isäng... Men det var galet mysigt när Kalle kom inbärandes på den lilla fisen och lag honom mellan oss. Hanm slocknade direkt och jag låg och snusade honom i nacken hur länge som helst...

Idag har vi varit på BVC. Ungen hade gått upp 400g på typ 2 veckor. Galet bra, så nu har han gått från spinkis till tjockis! Skönt!

Sen kom Sofie och Amanda hit och mös med oss. Sjukt mysigt! Men jag kan inte låta bli att bli galet gravidsugen när jag ser Sofie som stoltserar med magen!! Har ju massa magar omkring mig just nu och det gör verkligen verkan! Tänk att få snusa bebis igen... Åh.. Men inte än, jag är inte helt redo känner jag...

Edvin fick spruta påBVC idag så han har varit lite kinkig på eftermiddagen men lite alvedon gjorde susen. Nu sover han gott och har gjort sen typ 19.15. Inte ett enda uppvak hittills och nu ska jag gå och lägga mig så vi får se hur det går...

Jag har varit hos tandläkaren idag också... Mindre rolig upplevelse. Duktig personal, absolut, men jag klarar inte riktigt det där med tandläkare. Dom skulle ta bort tandsten på mig men det gick bara inte så nu har jag fått en ny tid i mars och då ska jag få bedövning och jag hoppas verkligen att det går bättre då för idag var det vidrigt! Usch! Men jag var lite duktig iallafall!! Nu har jag lovat att byta tandkräm, använda tandtråd så ofta det går, gå till tandläkaren oftare (det var 6 år sen sist) och använda nån typ munskölj från apoteket... Känns som att jag måsta ändra om hela mitt liv för att kunna ha en perfekt munhygien... Ha ha, nej det ska nog gå på nåt sätt!

God natt på er allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback