1 år imorgon...

Han fyller 1 år imorgon... Min stora kille som alldeles nyss var så liten, så liten...

För exakt ett år sedan låg jag i en säng uppe på förlossningen och hade så ont, så ont... Jag trodde aldrig att något i världen skulle vara värt denna smärta! Men ack så fel jag hade... Han är verkligen värd all smärta i världen! Han är värd allt! Han har ett leende som får mig att smälta! Han får mig att gråta av glädje varje gång han lär sig något nytt och han har ett skratt som går rakt in i hjärtat!

Jag är verkligen otroligt tacksam för alla dessa känslor!

Jag ska göra allt för att morgondagen ska bli alldeles, alldeles underbar!

Jag ska ge honom världens bästa födelsedag!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Stort grattis till Edvin på 1 årsdagen! Lilla Edvin blir stor!!! Kram från Tessan

2010-02-10 @ 15:17:47
Postat av: Malena

Grattis till Edvin!! Hipp Hurra från karibien!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback