Tillbaka... kanske...

Oj, va länge sen det var jag skrev nåt här nu. Vet inte om jag ska börja igen nu heller men en liten uppdatering kan jag bjuda på. :)

I sommar har vi varit mycket hemma och fixat och donat med huset och tomten men en liten tripp till tyskland har vi hunnit med och lite andra småutflykter.

Idag packar jag ner barnet och lite kläder och drar med svärmor till dalarna. Har hyrt en stuga där med egen strand. HOPPAS PÅ FINT VÄDER!!
Imorgon kommer sambo och svärfar upp och då blir det kräftskiva. MYS MYS!

Edvin har ju hunnit blivit stor också sen sist. ;) Nej inte helt men mycket större. Pratar och pratar och pratar. Ja tjatar kan man säga... Ha ha, men det är mysigt!!! Han har hunnit med att bli lite smått besatt också... Av filmen Pettson & Findus. Det är det enda han vill göra om dagarna. Inget jag tillåter men fick han som han ville skulle den stå på repeat hela dagen... INTE OK!!

Nej nu ska vi packa in väskor och vin och barn i bilen och åka!!

Kram kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Erica

jag tycker det e kul att du börjat blogga igen :)

framkallat kort på våra sötnosar som jag fick hem idag! Saknar er såååå mycket måste ses snart!!!!!

Puss kram

2010-08-27 @ 23:03:52
Postat av: Diana

Kul & se en uppdatering, & jätte fint du fått på bloggen!

Hoppas på fler inlägg! Kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback