Skruttigt

Mår ungefär lika idag som igår... INTE ROLIGT!! Huvet känns som ett bowlingklot ungefär och ögonen svider som eldar... Men annars är det bra. Edvin har knappt sovit ett dugg inatt, alltså inte jag heller vilket jag hade kunnat behövt... Men jag hoppas på att jag får sova inatt istället.

Usch va negativt det låter! Nu ska jag försöka ta tag i mig själv. Ska försöka ta oss upp till affären snart, det kan man ju se fram emot... Kul att se lite folk... Ha ha

Kalle skulle ha gått och tränat efter jobbet men det fick han avstyra snabbare än kvickt för vi behöver honom här hemma idag!! Kyckling ska det tydligen bli till middag idag men i vilken form vet jag inte än... Förslag mottages tacksamt då min hjärna inte riktigt fungerar idag...

Kram kram

Ska försöka komma igen med nya krafter imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Malena

VÄLKOMMEN tillbaka!! :) Äntligen!!



Va fint du fått här på bloggen! Gjort själv???

Lite svårt att skriva kommentar bara. Hittade inte först..



Är avis! Vill också ha fint på min blogg!



Hoppas att du kryar på dig!



Känner mig själv lite opigg i halsen nu... Ludvig är dålig och MÅrten har ont i halsen...



Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback