Mysig helg med febertoppar..

Helgen har varit super mysig!! Ett litet minus var att Edvin fick feber samma dag som vi åkte upp och sen hade det hela helgen. Men mad en härlig blandning av Ipren och alvedon kommer man långt!! Dock har nätterna varit lite oroliga... Men det var inte så farligt. Men läskigt när han har över 40 grader ju!! Stackaren!! Men jag tror att det berodde på 1.5 års sprutan han fick för två veckor sedan. Men sen vi har kommit hem har han blivit fförkyld också så jag blir lite osäker...

Men annars var det hur mysogt som helst. Skönt med en liten minisemester ju!!

Jag börjar också känna mig lite dålig. Har haft huvudvärk hela dagen och känner mig allmänt trött. Hoppas vi inte håller på att bli sjuka!!

Imorgon måste vi nog försöka ta oss in till stan för Edvin behöver verkligen en påfyllning i sin garderob. Han ska ju börja på dagis i oktober och då lär det ju gå åt lite kläder...

Nej, nu ska jag göra mig i ordning och krypa ner i sängen och kolla på en film...

Ha det bra! Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback