Renovering...

Fick lite ensamt ikväll eftersom Edvin följde med pappa till farmor och farfar. Har svårt för att vara sysslolös nu för tiden så jag bestämde mig att renovera en gammal pall vi har här hemma. Pallen är nån billig grej vi köpte på ikea en gång i tiden och den behövde verkligen en totalrenovering, så fram med sprayfärgen och vips, så ser den ut som en helt ny möbel. Jag tänker dock inte nöja mig med att bara måla om den utan jag ska klä trappstegen på pallen med tyg också. Kommer nog bli bra. Måste bara hitta ett tyg som passar. Är lite inne på ett lila tyg men vi får se... Ska ju in till stan imorgon och då ville farmor vara barnvakt så då kanske jag kan passa på.

Så här såg pallen ut när vi köpte den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback