Oro...

Idag är ingen rolig dag... LillFisen har feber idag igen och är inte alls på bra humör. Han sover och sover och sover. Skönt, då kanske han blir frisk fortare. Jag tycker inte alls om när han är sjuk.

Mamma ringde imorse och sa att hon hade sett en överkörd katt på vägen till jobbet, inte långt ifrån där jag bor och att hon var rädd att det var min katt, Hugo.
Mitt hjärta stannade eftersom jag redan har förlorat en katt till den E4:an. Jag kläde på mig och tog Edvin i vagnen och promenerade bort dit man jag såg ingen katt så vi fick gå hem igen.
Jag blev extra orolig efterson Hugo inte varit inne på hela natten och itne kom när jag ropade. Men precis när min sambo ringde, för att höra om det var Hugo som låg på vägen, så ser jag katten utanför altandörren! Gissa om jag blev glad!
Har inte uppskattat honom lika mycket som förut på senaste tiden så det var verkligen en tankeställare att man måste uppskatta sina nära och kära för en dag kanske dom itne finns kvar!
Så idag ska jag gosa med katten hela dagen!!

Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback