Nya kuddfodral

Lillfisen sover ju inte på nätterna längre vilket har resulterat i att det inte har blivit så mycket pysslande här hemma. Men idag fick jag ny energi och släpade fram symaskinen och sydde mig ett par nya kuddfodral av tyget som blev kvar när jag klädde om pallen. Jag hittade en helt undebart bra beskrivning på hur man kan sy egna, superenkla kuddfodral här. Och det blev riktigt bra. Jag syr absolut inte ofta, för att nästan säga aldrig men det blev ändå helt ok.



Så här ser kudden ut på baksidan. Tyckte att det var superfint att tyget gick omlott.




Ett kul och billigt sätt att förnya kuddar på. Jag använde mig av innerkuddar från IKEA som kostar typ 39kr/st. Och när man tröttnat på det tyget byter man bara.

Kommentarer
Postat av: Marika Eriksson

Vad fina kuddarna blev ;D Hur blev pallen?

Just hemkommen från Rhodos. Hoppas ni får det bra i Thailand! Såg jättefint ut på bilderna.

Vi ses!

2009-09-27 @ 23:14:58
Postat av: Lina

Marika: Tack så mycket, pallen blev jättebra. Jag e supernöjd! Hur hade ni det på Rhodos?! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback