Mysiga söndag!

Idag är det babysim igen. Det är så mysigt att ha en sån aktivitet på söndagarna, som annars kan vara ganska tråkiga. Fisen älskar ju att bada och blir helt vild när han kommer ner i vattnet så det gör ju det hela lite extra roligt.

Imorgon kommer antagligen de handtag jag har beställt till våra köksluckor. Jag är såå trött på dom vi har nu så jag var tvungen att beställa nya. Kommer nog bli jättebra. Bilder kommer...

Nu ska jag passa på att vila lite för Edvin har precis somnat igen. Natten har gått bra, han har vaknat många gånger men får ahn bara nappen så somnar han om igen, men det kanske kan bero på att han fick sova i vår säng inatt. Men det kanske är lika bra att ha honom där nu så att han känner sig extra trygg. Det kanske kan göra att han slutar vakna till så ofta som han gör nu.

Nu ska jag nog kolla på en film...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback