Lördagsmys

Andra och tredja ronden i fighten för att Lillfisen ska sova gott på nätterna gick bättre än väntat. Visst vaknar han, men det är iallafall lite lättare att få honom att somna om nu. Hoppas att det bara blir lättare och lättare! Men han är absolut inte hungrig när han vaknar, det känns skönt! Tror att det är tänder på gång och att han är inne i nån form av tillväxtperiod. Jag är iallafall glad att vi tog tag i det här nu för det är ju absolut värt det om man får sova på natten som belöning.

Igår kväll fick jag lite ensamtid igen. Jag var hem till Tessan. Mycket trevligt!

Idag har Edvin vart med sin pappa och jag åkte med min mamma till  Thuns. Hittade 3 toppar, en kofta och så fick jag ett par jeans av mamma. TACK! Edvin fick 2 tröjor och ett par badbyxor. Så nu har han två par, kan ju vara bra att ha när vi åker till Thailand i Oktober! Åh, va jag köngtar! Men det kommer nog bli lite jobbigt också. Det är ju ändå första gången vi reser med barn!

Ikväll är det kräftskiva hos min kusin som gäller. Hela familjen ska gå. Åh, jag älskar kräftor!!

Vad ska du göra ikväll?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback