LillFisen blir bara större och större!

Just nu händer det såå himla mycket med min LillFis! Igår, helt otippat, visar han att han kan klappa händerna! Jag blev så glad och stolt att jag nästan började gråta. Han såg så stor ut när han satt där och klappade sina små händer. Jag blev så förvånad för vi har aldrig övat på det! Jag får nog tacka hans farmor för det för hon brukar dra nån sorts ramsa med honom som går typ: klappa händerna små, små... Schasa räven så, så... Måste vara därifrån han snappat upp det. Han kan inte hela tiden, ibland blir det lite fel men ibland så hajar han precis hur han ska göra! Väldigt sött i alla fall!
Han har även på tid lärt sig krypa, ställa sig upp mot saker och sätta sig upp själv... Ja en hel del. Det känns så konstigt för man hinner ju inte med! Rätt som det är gör han nåt nytt! Men det är riktigt kul!
Men man vill ju hinna med att nuta av allt han kan också och det är svårt när det händer så mycket.

Jag är väldigt överraskad över hur snabbt barn lär sig saker. Jag kunde nog inte tro, innan jag fick barn själv, att dom kunde lära sig så mycket på så kort tid. Han har ju bara funnits här hos oss i 7 månader!! Och redan är han såå mycket! En egen lite person, med en egen personlighet!

Kan inte låta bli att älska honom så otroligt mycket.

Nu börjar det bli dags för mig att gå och sova.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback