Edvins rum i bilder!

Har ju utlovat bilder på Edvin rum som nu äntligen är klart. Eller här hemma är ju ingenting någonsin helt klart eftersom det ständigt kommer nya uppdateringar i alla rum. Men just nu känns det bra såhär.

Här är en bild på hans myshörna. Filten på madrassen och de randiga kuddarna hade vi hemma och de passar ju jättebra in i hans rum så dom fick återanvändas där inne.



Krukgubbarna, som jag älskar, har jag köpt på mique. Ett rolgit sätt att få in lite växter, speciellt i ett barnrum.



Var inte det lättaste att få en bra bild på hans fönster men det här får duga.



Den här underbart söta stolen fick Edvin i doppresent av mina tjejkompisar.



Lampan från cult som ger ett supermysiigt ljus i rummet.



Den coola racerbilen som han också fick i doppresent. Att ha dop var ett bra beslut. ;)



De söta myrorna och en spegel från IKEA.



Hyllan EXPEDIT från IKEA valde vi att placera liggande i rummet så han kan nå alla sina leksaker. Kommer nog komma upp fler hyllor där vi kan placera de saker han inte ska komma åt. ;)



Där har ni hans rum. Jag är jätte nöjd med resultatet och lillfisen verkar också gillade det!

Kommentarer
Postat av: Jossan

De är verkligen ett superfint rum du har fixat iordning till Edvin! :) Du har bra smak!

Postat av: Jossan

De är verkligen ett superfint rum du har fixat iordning till Edvin! :) Du har bra smak!

2009-09-08 @ 21:05:43
URL: http://jossenin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback